Er wordt een praktijkdag georganiseerd voor oud cursisten op zaterdag 28 januari 2023.

Doelgroep: fysiotherapeuten en oefentherapeuten die de Bugnet cursus gevolgd hebben.

Praktijkdag: oefenmethode Houdingsweerstand therapie Bugnet

Zaterdag 28 januari 2023: 09.45 u – 16.45 u
Programma                                                              (de koffie staat klaar om 9.30 u)

• Oefenen van houdingsweerstand oefeningen volgens Bugnet, toepasbaar bij verschillende neurologische, orthopedische aandoeningen, houdingsafwijkingen, lifestyle klachten e.a.

• Oefenprogramma voor patiënten met bindweefsel aandoeningen.

• Behandelen van ingebrachte casuïstiek.

Cursusmateriaal wordt als bekend verondersteld: via de login op de Website hebben oud cursisten toegang.

• Cursuslocatie: Antvelink Sportfysiotherapie en Manuele Therapie.

• Vetkampstaat 1 a, 7416 WK Deventer. Parkeren voor de praktijk (bij het voetbalstadion, gratis).

• Koffie en thee worden verzorgd, lunch zelf meenemen.

Aantal deelnemers:  minimaal 16, maximaal 24.

Inschrijven:  bij voldoende belangstelling wordt de praktijkdag georganiseerd, dus bij interesse stuur een e-mail naar: glenseli@outlook.com

• Inschrijven voor medio december 2023.
  • Registratie is volgorde van inschrijving; maximaal 24 deelnemers.
  • Bevestiging dat de praktijkdag wel/niet doorgaat rond 5 januari 2023.
  • Na bevestiging, betaling van € 75,00 naar rekeningnr. NL02RABO0138439583 t.n.v. Bugnet Stichting Nederland onder vermelding van: Bugnet praktijkdag jan2023.

Wij zien ernaar uit jullie te ontmoeten.

Met collegiale groeten,

Marieke van den Bos ( www.sport-fysio.nl) , lid Medische Advies Raad Contactgroep Marfan Nederland en
Gertie Lenselink, adviserend fysiotherapeute BSN, lid Medische Advies Raad Vereniging van Ehlers - Danlos patiënten.